blustyget.



Jag har en vän som har förmågan att hitta bra grejer på Second hand. Hon ser liksom det som ingen annan ser.
Nu har hon hittat det här underbara tyget som jag tjatat mig till en bild på. Hon är en av de fyra som testar makeityourown mönstret nu.

Senast igår meddelade hon att det går sakta men säkert. Bäst tycker jag om då hon ringer och frågar sömnadsfråga. Vissa frågetecken tror jag ska vara kvar i beskrivningen. Att det hör till med frågetecken å att behöva ringa. Om inte till mig så kanske det stärker banden till någon annan mor, mormor, vän eller granne.




Kommentarer
Postat av: Elin M

åå det va ett fint tyg!

2010-01-17 @ 10:19:54
URL: http://www.elinmolander.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback