Hört talas om vuxna sytokar?

"Vuxna sytokar" har bland annat lärt mig att förvara sytråden mörkt och svalt, men framförallt har jag ett ständigt FB-flöde av kreativa människor som älskar att sy och med stolthet visar upp sina kreationer. På ett ögonblick har du svar på syfrågan du just ställde. Å jag älskar att "Vuxna sytokar" endast är till för plagg av vuxen storlek, barnkläder hänvisas till Vi Sytokiga.
 
"Vuxna sytokar" finns som en sluten FB-grupp. (Du behöver skicka en vänförfrågan för att få tillgång till gruppen.) För vissa av er är detta fenomen känt sedan länge, för någon annan helt nytt. Heja kreativiteten!




Kommentarer
Postat av: Fredrikapåvinden

åh vad kul!!! Det ska jag genast kika in!

Svar: ses där!
makeityourown

2013-12-10 @ 22:35:36
URL: http://fredrikapavinden.com
Postat av: Emilie

Aah! Underbart! Har inte fattat varför jag tyckt att det är så tråkigt med sygrupper, men det är ju för att det är en sån himla massa barnkläder överallt. Barn i all ära, men vill att det ska handla om MIG.

Svar: Ja, är man passionerad för en sy-nisch så vill man ju fokusera på den!
makeityourown

2013-12-10 @ 23:41:39
Postat av: Stina

Åh vad bra, jag är med i Vi sytokiga och har faktiskt ibland undrat varför folk så sällan postar vuxna kläder där haha! Nu vet jag! :D

Svar: haha, en väl bevarad hemlighet trots så många medlemmar :)
makeityourown

2013-12-11 @ 10:02:56
URL: http://ob.stin.at
Postat av: Siri

Vilken härlig idé! Först trodde jag att namnet "vuxna sytokar" bara var för att medlemmarna var vuxna, så om man är ungdom som syr kläder i vuxenstorlek gissar jag att det också går bra?;)
kram!

Svar: Ja det ser jag inte som några konstigheter. Eller så kanske du kan dra igång en "unga sytokar" sida ;)
makeityourown

2013-12-13 @ 13:19:25
URL: http://siriklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback