vad har du för symål 2013?

Hannas symål 2013
 
• Vill handarbeta, brodera och sy en oerhört tidskrävande och exklusiv klänning. Typ en sån som man aldrig har tillfälle att använda men som är värdig att kallas haute couture och kommer hänga på Victoria and Albert museum om hundra år. 
 
• Sen vill jag använda min nya duck-tape-provdocka och drapera det perfekt sneda grundmönstret som trots att det är helt skevt får mig att se rak ut i kroppen.
 
• Jag ska också bjuda hem mina vänner oftare på sykväll och inte bara sy själv med sällskap av P1 Stil.
 
Fortsätta leka mer med färgning och målning av tyg och hela plagg.
 
• Viktigt! Bli bättre på att använda det jag har sytt. Me-made-may kan vara en nödvändiga sparken i baken?




Kommentarer
Postat av: makeityourownelin

jag gillar att vi kommer göra tre av dina symål på två dagar snart:)

2013-01-30 @ 22:24:49
URL: http://makeityourown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback