kragblus.

 
Sista varma sommardagen å kragblusen är klar.
En insydd makeityourown Tröja (small) med fransk söm som jag har pipper på att sy nu. Å så den första kragen med inspiration från Sanoii+six på den.
 
Först skulle jag göra en sån här Louis Vuitton krage, men ändrade mig och ritade en egen.
> Så här ritade jag min krage.
 
Sen fick jag hjälp av Husqvarna Vikings rörliga bilder på hur kragen ska sys på tröjan med en fin infodring. Så himla bra. > Till syrummet/Husqvarna Viking
Hitta rätt genom att klicka på sömnadstekniker/ Kragar/ Slät krage
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick tyg över som finns att köpa på shoppen för 100 pix.
Räcker till linne för XS-XL. För de mindre storlekarna finns det gott om tyg till kortärm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback