bloppis!

 
 
Har vårstädat i mina koffortar med tyg.
Säljer därför dessa tyger för 40kr/st oavsett tygmängd. Frakt tillkommer.
 
Mönstrat GRÖNT TYG, en aningen transparant tyg som skulle ge fint fall till en kjol.
Material: skulle kunna vara viskos eller polyester
Bredd: 1.55m
Längd: 1.95m
 
 
HJÄRTANS TYG i två delar.
Material: Bomull
SÅLT! DEL I.
Bredd: 1.10m
Längd: 1.23 m
 
DEL II.
Bredd: 0.53m
Längd: 2.45 m
 
 
SÅLT! Stadigt ROSA TYG som kan bli ett fint komplement till ett annat tyg.
Likt som jag gjorde med min finklänning. Detta är en stuvbit som blev över då jag sydde den här.
Material: Polyester
Bredd: 0.70m
Längd: 1.37m
 
 
SÅLT! BEIGE TYG med struktur och lite stretch. Kan bli ett fint sommarlinne.
Material: Mjuk. Kanske viskos eller viskos/bomull
Bredd: 1.17m
Längd: 0.72m
 

Skicka ett mejl till [email protected] om du får något sysug.




Kommentarer
Postat av: Alekzandra Kelahaara

Jag är sugen på det beiga! Vad blir frakt?

Svar: Hej! nu har jag vägt och det blir 36 kr frakt:)
makeityourown

2013-05-07 @ 11:14:48
URL: http://bookupied.blogg.se/
Postat av: Alekzandra Kelahaara

Åh har du sålt det till någon annan nu? Annars vill jag ha det! Och det rosa gärna.

Svar: Ja här går det undan på bloppis. Maila oss din adress på [email protected] om du vill ha det rosa som fortfarande finns kvar.
makeityourown

2013-05-09 @ 12:58:37
URL: http://bookupied.blogg.se/
Postat av: Alekzandra Kelahaara

Tyget kom fram och vart superfint, tack tack!

Svar: Vad bra! Skicka gärna bild på resultatet :)
makeityourown

2013-05-15 @ 18:32:52
URL: http://bookupied.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill ha det gröna! Har mailat er om det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback