kragprojekt_No2.

 
Slår ihjäl kvällstimmar på golvet med kragprojektet No 2. Allt flyter på bra. Nålar med frystape (skinn + skinn blir för tjockt att nåla i) kommer ihåg att klippa ut halsinfodringen och känner mig så himla nöjd att jag utnyttjar de där mockabrallorna ännu en gång. Nu genom att även använda infodringen i de brallorna till en baksida på den här kragen.
 
Sen kollar man på syrummets braiga animeradefilm om hur kragen ska dit. NÄE då får man lägga ner för kvällen för jag har inget mellanlägg på kragen (det som ska göra den lite stadigare). Å sånt har man ju inte hemma i sitt lilla 14kvm rum i det andra landet. Det var det.
 
> Kragprojekt No1
> Syrummet / Sömnadstekniker / kragar
 




Kommentarer
Postat av: Frida

åh vad jag gillar dina golvbilder med fossingarna alltid med på ett hörn! sött :)

2012-11-14 @ 22:18:49
URL: http://fridajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback