sommarerbjudande!

Håller på att sy å minns tillbaka på den tiden då jag var nybörjare. Hur jag exprimenterade mer, inte brydde mig om regler eller fina insidor. Jag sydde sneda kjolar och tröjor som sedan krympte konstigt i tvätten (eftersom jag inte visste att jag skulle tvätta det nya tyget innan). Jag kunde sy halva natten för att jag glömde bort tiden å jag njöt av stolthet av att sedan använda det nysydda plagget dagen efteråt fast inte kanterna ännu var zickzackade.
 
Jag hade bara ett mönster. Det Hanna gjort till mig. Det som senare utvecklade sig till makeityourown.
Med tiden har sykunskapen ökat för att jag vågat utmana mig steg för steg. Minns att jag som nybörjade sydde allra mest under lediga regniga sommardagar. Precis som denna.
 
Därför vill jag ge er detta sommarerbjudande:
Vid köp av makeityourown Tröja (125kr) under juli månad får ni ett sytipshäfte gratis.
 
Beställ ditt mönster via shoppen eller maila oss: [email protected]
Så kommer Sytipshäftet med på köpet.
 




Kommentarer
Postat av: Alekzandra Kelahaara

vilken storlek är tröjmönstret? Vad blir frakt? Är lite sugen på kragen också.

Svar: Hej!Mönstret finns i storlekarna XS-XL och de är inte små utan normala i storleken. Frakten är 12 kr per beställning.
Mejla oss eller köp via webbshoppen där du kan betala med kontokort eller paypal.
makeityourown

2013-07-06 @ 10:28:18
URL: http://bookupied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback